Acusan a Nava Castro de actuar como la "Terminator de Ponteareas, obsesionada con volver al pasado"

Publicidad

El BNG de Ponteareas denuncia que el gobierno del PP ha renunciado a la mejora de la Avenida Sarmiento Rivera, unas obras que iba a acometer y financiar la Diputación de Pontevedra tras firmar un convenio con el gobierno local el pasado mes de febrero. “O goberno do PP solicitou á Deputación resolver o convenio de colaboración asinado, e deixar sen efecto o procedemento de licitación das obras, xusto o día seguinte da finalización de presentación de ofertas, na que concorreron oito empresas que estaban dispostas a facer a obra”, explican los nacionalistas.

El Bloque señala que con esa obra, con un importe superior a 630.000 euros, se pretendían mejorar las condiciones de seguridad y movilidad en esta avenida, dotándola de aceras adecuadas para configurar itinerarios accesibles y seguros, e implantando medidas de calmado efectivo del tráfico. Además, toda vez que la carretera es de titularidad provincial, tras la obra pasaría a ser de titularidad municipal, lo que "permitiría la instalación de una superficie comercial que generaría más de 100 puestos de trabajo".

Para el BNG resulta sorprendente que “a pesar de renunciar á obra e ao financiamento externo logrado, o goberno local do PP está disposto a asumir igualmente a titularidade da estrada descoñecendo como está o subsolo, sen ter en conta o estado no que se atopan as antigas tubaxes que teñen producido afundimentos por fugas de auga na contorna desta rúa”. Así, la formación nacionalista considera "unha irresponsabilidade descomunal que demostra o desprezo da alcaldesa á nosa veciñanza e o nulo interese en construír unha Ponteareas de futuro”.

Nava Castro actúa como a Terminator de Ponteareas. Vai de  desfeita en desfeita, obsesionada con volver ao pasado destruíndo os avances logrados polo goberno anterior en vez de beneficiar aos veciños e veciñas”, denuncia el BNG.

Salir de la versión móvil