La Agrupación de Electores de Redondela viene de denunciar lo que considera como un "fraude democrático" del BNG al nombrar como personal de confianza en el Concello redondelano un "cargo político" del BNG de Vigo. “O BNG de Redondela utiliza os pactos políticos en Redondela para colocar a persoas do partido nacionalista que non acadaron un cargo electo, neste caso, nas eleccións municipais de Vigo”, censuran desde AER para señalar que Elsa Quintas, que iba en las listas de las elecciones municipales de mayo en Vigo, fue contratada como personal de confianza del BNG en el municipio redondelano.
“Hai que lembrar que o BNG pactou con Digna Rivas un acordo de investidura polo cal os nacionalistas apoiarían á socialista a cambio principalmente dun cargo de confianza que o BNG insistía en que era imprescindible”, señala la agrupación de electores para acusar al BNG de tener como “prioridad” que “una persona no electa en Vigo tenga un cargo”.
“Para BNG, o Concello de Redondela ven sendo algo así coma unha sucursal do concello veciño: se non saes elixida en Vigo, xa o BNG de Redondela che consegue un chupiño”, ironizan para recordar que el BNG rechazó tanto la oferta de ocupar la Alcaldía de Redondela que le propuso AER como el formar parte del Gobierno local en un tripartito.
“Preferiron sumarse ao PP na oposición antes que entrar no gobernó”, afean en un comunicado para zanjar que “non están preocupados de axudar a este goberno, unicamente semellan preocuparse dos seus intereses, neste caso, dos intereses do BNG de Vigo”.