Denuncian daños en la fuente más histórica de Vigo por las obras del Barrio do Cura

Publicidad

El Bloque Nacionalista Galego (BNG) ha denunciado la desaparición del histórico lavadero de Poboadores y daños en la Fonte da Barroca, considerada la más antigua de Vigo, como consecuencia de las obras de urbanización en el Barrio do Cura. La formación nacionalista exige al gobierno municipal explicaciones sobre la posible autorización de estas actuaciones que afectan a elementos catalogados con “interese histórico alto” según el Plan Especial de Protección e Reforma Interior (PEPRI) del Casco Vello.

Publicidad

El portavoz municipal del BNG en Vigo, Xabier P. Igrexas, trasladó este jueves las quejas vecinales sobre el impacto de los trabajos en el patrimonio histórico de la ciudad. “Diante da opacidade coa que se perpetrou esta actuación, o BNG imos dirixirnos de inmediato á concellaría de Patrimonio para esixir explicacións”, afirmó.

Publicidad


Desaparición del lavadoiro de Poboadores

El BNG calificó como un hecho “grave” el desmantelamiento del lavadero de Poboadores, una pieza singular protegida. Según Igrexas, “non quedou rastro deste elemento e vemos con enorme preocupación a presenza de entullos na súa base que alertan do risco de que se teñan producido danos nas pezas retiradas”. Añadió que el BNG quiere saber “se esta retirada contou coas autorizacións preceptivas e se foi realizada atendendo a normativa de protección patrimonial e baixo supervisión municipal, así como información do lugar onde foron trasladados estes elementos, como se están a conservar e o lugar onde se van repoñer”.

Daños en la Fonte da Barroca

La formación nacionalista también denunció daños en la Fonte da Barroca, catalogada como a máis antiga de Vigo y protegida contra alteraciones. “Sería unha verdadeira aberración que as obras dunha nova urbanización VIP no Barrio do Cura poñan en risco elementos tan valiosos do patrimonio histórico da nosa cidade”, sentenció Igrexas.

Publicidad

El BNG ha reclamado transparencia al gobierno de Caballero y el compromiso de preservar y reponer estos elementos patrimoniales. “É imprescindible garantir que o desenvolvemento urbanístico non se faga a costa da nosa historia e da identidade de Vigo”, concluíu el portavoz nacionalista.

Salir de la versión móvil