Denuncian la precariedad laboral que padecen las trabajadoras de Mercadona

Publicidad

Polémica por la situación laboral de Mercadona. La CIG-Servizos denuncia la política de contratación a tiempo parcial del supermercado valenciano, una situación que afecta mayoritariamente a mujeres. La central sindical gallega indica que los incumplimientos del Plan de Igualdade y afirma que el convenio no tiene, siquiera, medidas para equiparar las condiciones de estabilidad laboral entre hombres y mujeres.

Desde la CIG resaltan que los datos confirman esta situación. Así, en la provincia de Pontevedra -datos del segundo trimestre-, Mercadona cuenta con 1.059 personas trabajadoras, de las cuales el 77% son mujeres y 23% hombres. "Deste persoal, 693 (65,44 %) persoas teñen contrato a xornada completa e 366 (34,56%) a xornada parcial -maioritariamente 20 horas e 15 horas para os de fin de semana-. No último trimestre a empresa realizou 163 contratacións das cales 80 contratos foron a tempo parcial o que supón un 49,07% dos contratos", apunta.

Nada de ejemplar

La CIG-Servizos recuerda que Mercadona, una empresa que aumentó en un 40% sus beneficios netos, superando un lucro con 1.009 millones de euros, está siendo objeto de denuncias diversas por parte de los comités de empresa. “A empresa que ante a cidadanía pregoa ser exemplar, está demostrando que se suma a moda de contratar a xornada parcial, e por certo, a maioría dos contratos a mulleres, fomentando a precarización e a feminización do sector e creando unha fenda maior salarialmente, fomentan unha merma económica nas cotización das mulleres”, una situación que, advierte, “terá graves consecuencias nas pensións futuras á hora da xubilación, cando xa a día de hoxe a diferenza entre a pensión dunha galega e a dun galego é de 391,23 euros mensuais, superando xa a fenda de xénero o 34%”, una brecha a la que, entienden, contribuye Mercadona con su política de contratación.

Juicio el 12 de septiembre

La CIG señala que desde que consiguió representación en la empresa "estamos observando de primeira man incumprimentos continuos en materia laboral". Señala que el convenio propio de empresa, recientemente publicado e impugnado por la CIG, y con fecha de juicio el próximo 12 de septiembre "segue tirando dereitos e impedindo que as persoas traballadoras teñan mellores salarios e beneficios sociais".

Salir de la versión móvil