¿Cuándo se completará la instalación de las luces de Navidad en los barrios de Vigo más alejados del centro urbano? Esta es la pregunta que el Bloque Nacionalista Galego ha hecho al alcalde, Abel Caballero, para pedirle que aclare los plazos en los que se instalará el alumbrado navideño en las 450 calles comprometidas por el Gobierno local en un contrato de 2,3 millones de euros al año adjudicado a Ximénez.
“Estamos a 14 de decembro e unha parte importante deses elementos aínda non foron instalados e un bo número de rúas, fóra do centro, continúan sen alumeado de Nadal”, cuestionó el portavoz municipal del BNG de Vigo Xabier Pérez Igrexas, quien recordó que el coste del alumbrado y decoración aumentó hasta un 60% nos últimos tres años, lo que supone "máis do dobre do que o Concello destina a axudas sociais".
Igrexas interpeló al regidor vigués para que informe si finalmente se van a colocar todos los elementos y cuándo se ha previsto hacerlo. En caso de que no se instalen, el portavoz nacionalista exigió que Caballero aclare si se pagará menos a la empresa responsable.
“O que non pode pasar é que por causa do incomprensíbel atraso na licitación do novo contrato, que se formalizou o pasado 8 de novembro cando estaba previsto o inicio da instalación en agosto, paguemos por traballos que non se realizaron totalmente”, reiteró Igrexas.