Acusan de otro “arboricidio” en la ciudad olívica. El Bloque Nacionalista Galego reclama el alcalde de Vigo, Abel Caballero, que “guarde la motosierra” después de una nueva tala de árboles en varias zonas de la urbe gallega.
Así lo denunció este miércoles el portavoz municipal, Xabier P. Igrexas, después de la tala “injustificada” de varios ejemplares de gran porte en la rúa Manuel Olivié, en las cercanías del monte de O Castro, y en el entorno de Fátima.
“Estas actuacións engádense ás podas brutais e ás tallas que se están producir de maneira permanente en diferentes puntos da cidade”, alertó Igrexas, quien viene de reclamar explicaciones al Gobierno municipal por estos casos, así como los informes técnicos que motiven la retirada de estos ejemplares.
El portavoz del BNG insistió en la necesidad de poner fin a estas prácticas para empezar a proteger y valorizar el arbolado como elemento fundamental del ecosistema urbano. “As árbores son moito máis que postes verdes, xogan un papel absolutamente fundamental na cidade para a mellora da calidade de vida”, reivindicó.
Desde la formación nacionalista volvieron a demandar la puesta en marcha de un Plan de Protección de la Arbolada Urbana, así como la “necesaria” actualización de la Ordenanza de Medio Ambiente, del año 1994. “Unha ordenanza que o Goberno municipal insiste en incumprir de maneira continuada e deliberada”, lamentó Igrexas.
“O BNG o que lle temos que trasladar Abel Caballero é unha mensaxe rotunda, que sabemos é compartida por unha amplísima maioría das viguesas e dos vigueses: que poña freo a este arboricidio permanente, que garde dunha vez por todas a motoserra e que protexa as árbores ás que temos dereito as viguesas e os vigueses”, remachó.