La organización del Barbeira Season Fest, que se celebró en Baiona el pasado fin de semana, hace un balance “muy positivo” de la celebración de su última entrega. A pesar de verse en la obligación de cancelar la jornada del domingo "por fuertes vientos", informan que la cuarta edición ha sido la "más potente y exitosa de las celebradas hasta ahora”.
El director del festival, Isaac González, asegura que “con esta edición conseguimos atraer a máis público que nunca a un festival que naceu con vocación de seguir medrando sendo pequeno, de manter este formato case íntimo de cercanía co público”. A la vez añade que fueron más de 4.000 personas las que se acercaron a Baiona durante los cuatro días para disfrutar de los conciertos, pero también de otros contenidos programados que “fueron acogidos con muchísimo éxito”, como el ciclo de “Charlas en chanclas”, las actividades náuticas, las Catas no Camiño o las firmas de libros, entre otros.
“Convertemos a Baiona nun fervedoiro cultural e foron moitos os veciños e, sobre todo, a hostalaría quen nos trasladou o seu agradecemento”, señala el responsable del festival. Además, “estamos profundamente orgullosos de ser un festival que xera postos de traballo. Este ano, demos traballo, tanto de xeito directo como indirecto, a mais de 100 persoas”, puntualiza.
Con todo, el director del Barbeira Season Fest anuncia que, “o festival pasará a celebrarse, en principio, na segunda semana do mes de xuño, aínda que previamente o público xa poderá desfrutar de diversos contidos no marco da quinta edición”. Según González esta decisión está alimentada por diversos motivos, de asistencia y meteorológicos, aunque el principal es que “sabemos que poderemos aportar máis a hostalaría de Baiona nesas datas, queremos que teñan un peso maior”.
Además, desde la organización también anuncian que ya tienen cerrados grupos “tanto grandes cómo esos más pequeños que buscan hueco y que tan felices nos hacen y que traen un público que acaba siendo fiel a nuestro formato”. “Ao remate desta cuarta edición, o equipo do Barbeira sabe que traballa xa nun festival consolidado, que proxecta unha imaxe moi positiva e que seguirá medrando sen perder a súa esencia. En 2023 celebraremos un grande quinto aniversario”, finaliza el director.