El Bloque Nacionalista Galego exige al Concello "naturalizar con arboredo a Porta do Sol". La formación nacionalista reclama al Gobierno municipal que no condene el kilómetro cero de la ciudad a una superficie de más tres mil metros cuadrados de "cor gris pedra", donde el único mobiliario "sexan macroterrazas privadas da hostelería". "Arboredo para facer desta praza un espazo habitábel, no que vivir e convivir, e non só un espazo que atravesar", propuso el concelleiro y candidato del BNG de Vigo, Xabier Pérez Igrexas, que llamó a no resignarse a que "o único verde no corazón da cidade" sean cuatro ejemplares de liquidámbar reinstalados en la Praza da Princesa.
"Temos a oportunidade de dotar o centro dun grande espazo público para o xogo seguro das crianzas, para o lecer das persoas maiores e para o desfrute do conxunto as viguesas e dos vigueses durante todos os días do ano", destacó Igrexas que contrapuso este modelo con el proyectado por el gobierno de Caballero que reduce esta plaza a una "parcela empedrada".
El candidato del BNG destacó el papel fundamental del arbolado para "dar vida aos espazos urbanos", proporcionando zonas de sombra, regulando la temperatura y permitiendo también la presencia de otra flora y fauna. También la necesidad de dotar la Porta do Sol de moviliario urbano para que no sea "ocupada só polas macroterrazas privadas da hostalería".
Desde la formación nacionalista en este sentido que existen "solucións tecnicamente posíbeis e factíbeis" para naturalizar la Porta do Sol sin que impida otros usos como la celebración de grandes eventos.