Denuncian un "holocausto animal" en Teis por el envenenamiento de varios gatos

Imágenes de Gatiños da Rúa

Publicidad

Máxima preocupación en Vigo. La Asociación Gatiños da Rúa de Vigo ha denunciado en las últimas 24 horas un "holocausto animal" en el barrio de Teis, concretamente en el Camiño do Xuncal. El colectivo ha compartido una publicación en su perfil en Facebook acompañada de tres imágenes donde no queda ni rastro de las colonias de gatos que se encontraban en este espacio del barrio vigués, que llegaría hasta un total de 18 animales.

"Despois de case 30 anos con gatos na zona, alguén decidiu hai 2 meses que os gatos/as molestaban. Primeiro comezaron a desaparecer. Unha persoa maior que vive xunto á colonia atopou 3 cadáveres adultos no campo, e varias crías un pouco máis abaixo, cando aínda non estaba desbrozado (talvez eses cadáveres marcharon cos restos do desbroce ou alguén os retirou, porque a alimentadora revisou os campos todos sen resultado...). Semanas despois chegou o primeiro gato agonizando, paralizado, convulsionando. E, desde entón, levamos unha semana recollendo, incinerando, enterrando... gatos nese mesmo estado".

Gatiños da Rúa denuncia que hay un "asesino/a sistemático en la zona" cuyos ataques también afecta ya a gatos caseros de la zona que salían a pasear y que actualmente están ingresados. Además, denuncian que los actos de este vecino también se cobró la vida de perros vecinos al echar veneno por encima de los muros. "Detrás deste silenzo das imaxes hai moito sufrimento animal, moito esforzo humano, moita desolación no barrio, moita impotencia, porque sempre sucede o mesmo, sofren os máis vulnerables".

La asociación lamenta la desaparición de hasta un total de 15 gatos. Marea de Vigo se ha hecho eco de esta denuncia y ha solicitado al Concello la apertura de una investigación "con carácter de urgencia" por parte de la Policía Local de los hechos acaecidos en el Camiño do Xuncal. La formación de izquierdas pide concretamente a la teniente alcalde y concelleira de Empresa, Economía, Seguridade e Organización Municipal, Elena Espinosa; y a la concelleira de Medio Ambiente, Nuria Rodríguez, que mantenga un encuentro con miembros de Gatiños da Rúa.

Salir de la versión móvil