El BNG pide declarar Vigo como "ciudad saturada de pisos turísticos" e imponer una tasa municipal

Publicidad

El Bloque Nacionalista Galego pide declarar Vigo como "ciudad saturada de pisos turísticos" ante la "grave proliferación deste fenómeno especulativo". El frente nacionalista demanda la elaboración "urxente" de una ordenanza municipal que regule la situación imponiendo una tasa a su funcionamiento, exigiendo una licencia municipal y realizando inspecciones para aflorar las viviendas no registradas.

"É momento de frear en seco esta ameaza que está a dificultar o primeiro dereito da cidadanía que é o de poder habitar a súa propia cidade, con cada vez máis familias traballadoras e mocidade que literalmente non se poden permitir o luxo de vivir en Vigo", indica el portavoz municipal del BNG, Xabier P. Igrexas.

Según los datos facilitados por el BNG a través de un comunicado, en Vigo hay "case  o triplo de pisos turísticos (1.500) que vivendas dispoñíbeis para alugueiro residencial", 400 más durante los últimos seis meses. "A nosa cidade ten case o dobre que os existentes en Santiago de Compostela, o que dá boa conta da gravidade da situación", alerto Igrexas. En esta línea, destaca que existen ya en Vigo "como mínimo", 15 zonas tensionadas por los altos precios de los alquileres, según el Instituto Galego de Vivenda e Solo, con incrementos de un 50% en los últimos cinco años.

El portavoz nacionalista responsabiliza de este problema a la "inacción" de la Xunta de Galicia de Alfonso Rueda y del Gobierno Municipal de Abel Caballero. Por parte del Gobierno gallego, lamentó la negativa del PP a "garantir a legalidade no rexistro de vivendas turísticas mantendo a 'lei da selva', permitindo que calquera persoa que o desexe poida destinar a súa vivenda a uso turístico sen medidas de control nin ordenación".

Ordenanza municipal

En el caso del Concello de Vigo, Igrexas considera urgente actuar para "deter esta proliferación e o grave problema de acceso á vivenda". Así, avanzó que en el próximo Consello da Xerencia Municipal de Urbanismo, previsto para este martes, el BNG demandará la elaboración urgente de una ordenanza municipal que declare Vigo como "cidade saturada de pisos turísticos".

“Trátase de facer o que xa fixeron outras cidades galegas e no Estado, na certeza de que non podemos ficar de brazos caídos mentres a especulación dos pisos turísticos sigue a encarecer a niveis insoportábeis o prezo da vivenda”, finaliza Igrexas.

Salir de la versión móvil