El Gobierno de Redondela reordena sus áreas tras la salida de los tres concelleiros de AER

Concello de Redondela

Publicidad

La alcaldesa de Redondela, Digna Rivas, firmó ayer la aceptación de renuncia de los tres concelleiros de AER y la remodelación de las áreas de Goberno para las que no habrá mayor prioridad que "o servizo as nosas veciñas e veciños e traballar arreo para mellorar a calidade de vida da cidadanía", afirmó la regidora redondelana.

Digna Rivas quiso agradecer el trabajo realizado por los concelleiros y concelleira de AER durante estos dos años y aseguró que la redistribución de áreas "non supón maior problema dado que contamos cun equipo preparado, traballador e que sabe que as necesidades das nosas veciñas e veciños teñen que estar por enriba de calquera outra consideración".

En la reorganización de las áreas de responsabilidad, Ignacio González suma a las concellerías de Deportes, Medio Mariño e Transición enerxética que ya gestionaba a la de Seguridad e Interior. Por su parte, María Castro Abad mantiene la dirección de las áreas de Economía e Facenda, Urbanismo e Vivenda, Patrimonio e Emprego y se hará cargo también del área de Turismo. En lo que atañe a las concellerías de Transparencia, Novas Tecnoloxías e Participación Cidadá, estas serán asumidas por Olga García Ballesteros, quien, además, mantiene las áreas de Xuventude, Ensino e Conservatorio. Alberto Álvarez pasará a gestionar el área de Medio Ambiente, que se añade a las de Persoal, Parques e Xardíns e Limpeza Viaria y, finalmente, Iria Vilaboa, hasta el momento concelleira de Servizos Sociais, Persoas Maiores e Igualdade, será la responsable de las concellerías de Cultura e Festas.

El reparto de áreas permitirá seguir atendiendo "ás necesidades da cidadanía". Para la alcaldesa redondelana, "o noso mellor aval é o traballo e a dedicación que lle prestamos ás demandas da cidadanía". La regidora destaca que cumplir y satisfacer las necesidades que tienen cada uno de los redondelanos "seguirá a ser o noso obxectivo porque, ese traballo, será o que nos permita seguir construindo a Redondela de futuro e con futuro que todas e todos queremos".

Salir de la versión móvil