La alcaldesa de Redondela, Digna Rivas, firmó ayer la aceptación de renuncia de los tres concelleiros de AER y la remodelación de las áreas de Goberno para las que no habrá mayor prioridad que "o servizo as nosas veciñas e veciños e traballar arreo para mellorar a calidade de vida da cidadanía", afirmó la regidora redondelana.
Digna Rivas quiso agradecer el trabajo realizado por los concelleiros y concelleira de AER durante estos dos años y aseguró que la redistribución de áreas "non supón maior problema dado que contamos cun equipo preparado, traballador e que sabe que as necesidades das nosas veciñas e veciños teñen que estar por enriba de calquera outra consideración".
En la reorganización de las áreas de responsabilidad, Ignacio González suma a las concellerías de Deportes, Medio Mariño e Transición enerxética que ya gestionaba a la de Seguridad e Interior. Por su parte, María Castro Abad mantiene la dirección de las áreas de Economía e Facenda, Urbanismo e Vivenda, Patrimonio e Emprego y se hará cargo también del área de Turismo. En lo que atañe a las concellerías de Transparencia, Novas Tecnoloxías e Participación Cidadá, estas serán asumidas por Olga García Ballesteros, quien, además, mantiene las áreas de Xuventude, Ensino e Conservatorio. Alberto Álvarez pasará a gestionar el área de Medio Ambiente, que se añade a las de Persoal, Parques e Xardíns e Limpeza Viaria y, finalmente, Iria Vilaboa, hasta el momento concelleira de Servizos Sociais, Persoas Maiores e Igualdade, será la responsable de las concellerías de Cultura e Festas.
El reparto de áreas permitirá seguir atendiendo "ás necesidades da cidadanía". Para la alcaldesa redondelana, "o noso mellor aval é o traballo e a dedicación que lle prestamos ás demandas da cidadanía". La regidora destaca que cumplir y satisfacer las necesidades que tienen cada uno de los redondelanos "seguirá a ser o noso obxectivo porque, ese traballo, será o que nos permita seguir construindo a Redondela de futuro e con futuro que todas e todos queremos".