Las Rías Baixas se promocionan en Fitur como "a viaxe que nunca remata"

Foto: Diputación de Pontevedra

El presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, presentó en Fitur la campaña de promoción del destino turístico Rías Baixas. Una campaña que lleva por lema “Cando Volves?” y que pone el foco en el interior de la provincia. ““Partimos do convencemento de que o río, o val ou o cocido son tan Rías Baixas como a ría, a illa ou a batea. Todo forma parte desta provincia extraordinaria e merece ser atendido en igual proporción. Algo que xa figura na nosa folla de ruta para o turismo, que é a Estratexia Rías Baixas Turismo 61, que inclúe aos 61 concellos da provincia”, explicó el mandatario provincial sobre el sentido de una presentación a la que asistió el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, así como otros miembros del gobierno provincial, alcaldes de distintos municipios de la provincia y representantes del sector turístico.



El acto celebrado en el stand de Turismo de Galicia y dirigido por la periodista Noa García y el presidente Luis López, comenzó la presentación con la proyección de la pieza promocional de la campaña “Cando Volves?”. Una obra audiovisual en la que los lugares del interior de la provincia tienen todo el protagonismo. "Esta campaña tamén fala da nosa hospitalidade, do carácter acolledor da nosa xente. Refírese a ese turismo recorrente de quen se sinte un veciño máis. Con todo, aínda queda moito da provincia por descubrir e queremos convidar á xente a facelo en diferentes ocasións ao longo de todo o ano", señaló el presidente, destacando uno de los objetivos que persigue la estrategia turística de la Diputación, que es la desestacionalización del destino. Y los argumentos para lograrlo son variados. "Rías Baixas é a viaxe que nunca remata. A actividade no interior das Rías Baixas non pausa cando termina o verán. Chega a vendima, despois o magosto, o Nadal, o Entroido, logo florece a camelia, temos os nosos castelos, un enoturismo e un turismo deportivo espectaculares; e a nosa gastronomía acompaña eses cambios de estacións. Agora é época dun cocido en Lalín, pronto chegará a lamprea... Sempre hai boas razóns para volver", enumeró Luis López en una larga lista de atractivos que identifican el interior de la provincia, para dar paso a la segunda pieza audiovisual de la campaña, centrada en experiencias 100 % interior de las Rías Baixas.

Destino líder

Los atractivos propios de la provincia de Pontevedra están haciendo de las Rías Baixas un destino líder. La provincia de Pontevedra ya acapara un tercio de los visitantes que llegan a Galicia, es el destino favorito de la España Verde, que componen País Vasco, Cantabria, Asturias y Galicia, y está llamando la atención de un turismo internacional que, en el pasado verano, creció un 25 %. "Rías Baixas é un destino consolidado, que este anopresentou uns datos inmellorables de liderado. Se preguntamos aquí mesmo, en IFEMA, comprobaremos que moitas persoas de todo o país xa nos visitaron e que unha boa parte delas está deseando volver", aseguró el dirigente provincial.

Experiencias 100 % interior Rías Baixas

Este acto en Fitur también sirvió para introducir una serie documental que se estrenará en los canales de Turismo Rías Baixas y que tendrá como objetivo mostrar las infinitas posibilidades que ofrece el interior de la provincia, desde escapadas para observación de estrellas, hasta termalismo, pasando por observación de aves, turismo activo y de aventura o interpretación de petroglifos. "O abano de posibilidades é inagotable", remarcó López.

La presentación de la campaña de Turismo Rías Baixas en Fitur finalizó desvelando el emblema de la campaña: un producto tradicional del interior de la provincia y sinónimo de calidad, artesanía e innovación. Una taza conmemorativa elaborada en el taller de la artesana viguesa Olalla Lojo. "A cunca é tradición, transpórtanos ás Rías Baixas de onte, pero nun hoxe sustentable e coidado", expuso el presidente antes de ofrecer un tercer vídeo, en este caso sobre la elaboración de estas tazas y su simbolismo.

Después de mostrar su agradecimiento por la expectación que motivó la presentación de la campaña turística de las Rías Baixas, Luis López cerró el acto lanzando una pregunta al aire: "Quen vén repite, quen proba, quere quedar e quen viaxa, sinte a forza do noso interior. Así que só queda preguntar, cando volves?". Finalizó así el presidente de la Diputación de Pontevedra.

Salir de la versión móvil