Co equipo máis amplo de toda a súa historia, a escudaría UVigo Motorsport comeza xa a traballar no deseño e fabricación do UM24, o monopraza co que competirán un ano máis na Formula Student, a competición automobilística que reta a universidades de todo o mundo a fabricar e poñer a rodar o seu propio bólido.
Tras unha temporada, a 2022/2023, que deixou moi bo sabor de boca polos resultados obtidos en Silverstone e Montmeló, o equipo afronta esta nova etapa con moitas incorporacións e cunha estrutura interna renovada. Como explica Óscar Rodríguez, responsable de Organización e Márketing, “a temporada actual comezou con un equipo de 40 persoas”, pero tras o proceso de ampliación a escudaría conta xa con 85 membros de 20 titulacións diferentes, destacando a incorporación de Comunicación Audiovisual, como principal novidade. Ademais, engade Rodríguez, este ano o equipo conta con 10 alumnas nas súas filas, polo que “un 13% do total do equipo é feminino”.
Xunto coa ampliación do equipo, a reorganización da estrutura é outros dos principais cambios para este novo ano, xa que á fronte da escudaría haberá tres persoas: Denis Pallarés como Team Leader, Fabio Diz como Technical Leader e Andrés Gago como Mechanical Leader, este último posto de nova creación. A eles súmanse sete responsables de departamento: Yeray Méndez, en Chasis; Erik Guillén, en Aerodinámica; Andrés Gago, en Dinámica; David Ulises Tenreiro, en Electrónica; Daniel Reboreda, en Propulsión; Óscar Rodríguez, en Organización e Márketing; Pablo Dorrío, en Autónomo e, como novidade, designouse un responsable de Business Plan, cargo que ostentará Marta Mariño e un responsable de Cost & Design Event, que será Iván Blas.
Con esta reestruturación e ampliación do equipo, os obxectivos pasan, como explica Rodríguez, por “mellorar os nosos resultados en competicións futuras e por refinar as nosas probas estáticas, coas que estamos apostando con maior firmeza coa creación de responsables dedicados a cada unha delas”. Respecto das expectativas, agardan poder volver a participar na competición de coche autónomo, “continuando a liña da temporada pasada, asistindo de novo á carreira de Reino Unido”.
Respecto das novidades relacionadas directamente co monopraza, o equipo está a definir as innovacións e modificacións que terá o UM24 respecto do seu predecesor, o UM23. A estratexia pasa, como explican os estudantes, por “reducir de peso o chasis; sofisticar e modificar lixeiramente a aerodinámica baseándonos no modelo anterior; adquirir un novo sistema de refrixeración do motor, ademais dun mellor mapeado para obter maiores prestacións e un acelerador actuado electronicamente; e , por último, unha suspensión máis pulida”.
Trátase de facilitar contactos para practicar habilidades lingüísticas mediante conversas informais. Participaron 120 persoas
No Events
Puedes encontrarnos en nuestras redes sociales o, si lo prefieres, ponerte en contacto con nosotros a través de [email protected]
Saber todo lo que ocurre en Vigo y su área metropolitana es ahora más sencillo, rápido y directo gracias al nuevo servicio de alertas de WhatsApp de Metropolitano.gal
© Hansei Media SL