Máis de 80 estudantes de 20 titulacións encargaranse do deseño e fabricación do UM24

Publicidad

Co equipo máis amplo de toda a súa historia, a escudaría UVigo Motorsport comeza xa a traballar no deseño e fabricación do UM24, o monopraza co que competirán un ano máis na Formula Student, a competición automobilística que reta a universidades de todo o mundo a fabricar e poñer a rodar o seu propio bólido.

Tras unha temporada, a 2022/2023, que deixou moi bo sabor de boca polos resultados obtidos en Silverstone e Montmeló, o equipo afronta esta nova etapa con moitas incorporacións e cunha estrutura interna renovada. Como explica Óscar Rodríguez, responsable de Organización e Márketing, “a temporada actual comezou con un equipo de 40 persoas”, pero tras o proceso de ampliación a escudaría conta xa con 85 membros de 20 titulacións diferentes, destacando a incorporación de Comunicación Audiovisual, como principal novidade. Ademais, engade Rodríguez, este ano o equipo conta con 10 alumnas nas súas filas, polo que “un 13% do total do equipo é feminino”.

Xunto coa ampliación do equipo, a reorganización da estrutura é outros dos principais cambios para este novo ano, xa que á fronte da escudaría haberá tres persoas: Denis Pallarés como Team Leader, Fabio Diz como Technical Leader e Andrés Gago como Mechanical Leader, este último posto de nova creación. A eles súmanse sete responsables de departamento: Yeray Méndez, en Chasis; Erik Guillén, en Aerodinámica; Andrés Gago, en Dinámica; David Ulises Tenreiro, en Electrónica; Daniel Reboreda, en Propulsión; Óscar Rodríguez, en Organización e Márketing; Pablo Dorrío, en Autónomo e, como novidade, designouse un responsable de Business Plan, cargo que ostentará Marta Mariño e un responsable de Cost & Design Event, que será Iván Blas.

Con esta reestruturación e ampliación do equipo, os obxectivos pasan, como explica Rodríguez, por “mellorar os nosos resultados en competicións futuras e por refinar as nosas probas estáticas, coas que estamos apostando con maior firmeza coa creación de responsables dedicados a cada unha delas”. Respecto das expectativas, agardan poder volver a participar na competición de coche autónomo, “continuando a liña da temporada pasada, asistindo de novo á carreira de Reino Unido”.

Novidades do UM24

Respecto das novidades relacionadas directamente co monopraza, o equipo está a definir as innovacións e modificacións que terá o UM24 respecto do seu predecesor, o UM23. A estratexia pasa, como explican os estudantes, por “reducir de peso o chasis; sofisticar e modificar lixeiramente a aerodinámica baseándonos no modelo anterior; adquirir un novo sistema de refrixeración do motor, ademais dun mellor mapeado para obter maiores prestacións e un acelerador actuado electronicamente; e , por último, unha suspensión máis pulida”.

Salir de la versión móvil