Despois de moitos meses de intenso traballo, o UM22, novo monopraza deseñado e fabricado pola escudaría universitaria UVigo Motorsport, xa está listo para correr. Tras múltiples probas de rodaxe no aparcadoiro da Escola de Enxeñería Industrial, a estrea oficial terá lugar do 7 ao 12 de agosto no circuíto húngaro Hungaroring, sede dos eventos do Gran Premio de Fórmula 1 de Hungría. Será, ademais, a primeira vez que o equipo, constituído por preto de medio cento de estudantes de diferentes titulacións dos campus da Vigo e Ourense, compita na Formula Student East, a Fórmula Student da rexión leste de Europa.
“O UM22 está listo para correr e demostrar todo o que traballamos esta tempada”, explica a estudante de Enxeñaría Aeroespacial Sara Barbeito, team leader do equipo e responsable de Organización e Marketing, quen adianta que, tras o paso por Hungría, a seguinte cita será do 29 de agosto ao 4 de setembro na Formula Student Spain, que este ano se disputará no Circuit Parc Motor Castellollí, un circuíto deseñado por Dani Pedrosa situado a 25 minutos de Barcelona, entre Igualada e Martorell.
Como gran novidade do UM22 destaca o cambio de chasis, pasando dun “mixto” formado por un monocasco e un chasis tubular na parte traseira do monopraza, onde se sitúa o motor, a un novo chasis completamente tubular, o que lles permitiu acabar o proceso de fabricación moito antes ca en anos previos e lles deu pé a poder rodar máis co coche. Deste xeito “tanto pilotos como técnicos foron capaces de espremelo ao máximo e coñecelo tan ben como a un mesmo”, explica Barbeito, ao que engade que esta dispoñibilidade de tempo extra permitiu tamén realizar un novo mapeado do motor, o que os capacita para sacarlle ao coche o máximo partido en pista.
Xunto ao cambio de chasis, Barbeito destaca tamén o traballo realizado ao longo deste curso polo Departamento de Aerodinámica do equipo que permitiu incorporar ao monopraza un novo alerón dianteiro que mellorará o desempeño en pista do coche.
Aprender e ter en conta o acontecido en tempadas pasadas, “xa dende a fase de deseño”, fixo tamén que esta tempada o equipo fose capaz de ir pensando en posibles solucións para todos os problemas aos que tiveron que enfrontarse en tempadas previas. Nesta liña, desde o equipo destacan que o UM22 dispón dun novo escape, variouse a xeometría dos aleróns dianteiro e traseiro, deseñouse un novo cableado que se adapta mellor aos obxectivos do equipo, así como tamén un novo volante “máis ergonómico e que lle facilita ao piloto o control do vehículo”. Son distintas melloras que, ao xuízo dos integrantes do equipo, permitirán optimizar o rendemento do coche.
No 2021 problemas técnicos impediron que o UM21 puidese chegar a competir. Agora as cousas son moi distintas, están moi satisfeitos co traballo realizado ao longo de todo o curso e as expectativas son boas. “Agardamos conseguir acabar as probas dinámicas e acadar os mellores resultados posibles”, explica Barbeito. Para conseguilo desprazaranse a cada unha destas competicións un equipo de arredor de 20 persoas, en función das necesidades que teña o equipo en cada unha delas e tendo tamén en conta “quen traballou máis ao longo de toda a tempada”.
Detrás da ilusión de ver rodar este verán o UM22 en circuítos profesionais está UVigo Motorsport, o único equipo galego de Formula Student. Son preto de medio cento de alumnas e alumnos de 12 titulacións, sendo os estudantes de Enxeñaría Mecánica os máis numerosos, con 11 membros, seguidos por Enxeñaría Aeroespacial, con nove, e Enxeñaría Informática con oito. Xunto con eles e elas, o equipo conta tamén con alumnado de Enxeñaría Electrónica e Automática; do dobre grao en Enxeñaría Mecánica e Electrónica e Automática; Tecnoloxía Industrial; Enxeñaría de Telecomunicación; Enxeñaría de Organización Industrial; o dobre grao en Enxeñaría Biomédica e Electrónica Industrial e Automática; Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos e Enxeñaría Biomédica.
Úneos a súa paixón polo mundo do motor e a ilusión por sacar adiante novos retos, representando á Universidade de Vigo e aos seus múltiples patrocinadores (Concello de Vigo, Zona Franca, Bosch, Coasa, Grupo Copo...) por circuítos de toda Europa. Próximo destino: Hungría.
Trátase de facilitar contactos para practicar habilidades lingüísticas mediante conversas informais. Participaron 120 persoas
No Events
Puedes encontrarnos en nuestras redes sociales o, si lo prefieres, ponerte en contacto con nosotros a través de contacto@metropolitano.gal
Saber todo lo que ocurre en Vigo y su área metropolitana es ahora más sencillo, rápido y directo gracias al nuevo servicio de alertas de WhatsApp de Metropolitano.gal
© Hansei Media SL