El Concello de O Porriño acometerá la reparación de los puentes de madera del Louro para garantizar la seguridad de los viandantes. Estos puentes, instalados en el año 2010, presentan serios daños fundamentalmente en las partes de madera que sirven de base y que sufren la degradación producida por la humedad al estar en contacto permanente con el terreno. Esto provoca el fallo de alguna de las piezas de la base, que resta estabilidad en la plataforma con la consiguiente rotura de tablas, además de presentar riesgo en la estructura municipal.
"Trátase de tres pontes de gran tamaño que permiten cruzar o Louro e unha cuarta pasarela de menor tamaño que cruza un pequeno cauce afluente e que forma parte da senda peonil que percorre a marxe do río", explicó el concelleiro, Marcos Martínez.
Para solucionar esta situación se levantarán los puentes para la sustitución de la estructura de base de los mismos con nuevos elementos de madera o con otra solución constructiva que pueda ser autorizada por la Confederación Hidrográfica do Miño-Sil. Se reparará la plataforma de paso renovando las piezas en mal estado y aplicando al conjunto un tratamiento para reducir la resbaladicidad.
“Asemade, na ponte metálica que cruza o río augas abaixo paralela ao vial de acceso a Pontellas, as táboas que forman o pavimento están deterioradas e levarase a cabo a súa reposición con taboas que polo seu deseño raiado e o seu tratamento superficial eviten a resbalabilidade”, añadió el edil. Así, serán cinco las estructuras sobre las que se actúe de manera urgente, lo que requerirá una inversión de 72.000 euros que ya fue consignada por el gobierno municipal.
"A senda do Louro é un lugar moi concurrido ao que acoden a diario moitos porriñeses e o estado destas pontes supón un risco, non só porque se atopa resbaladizo senón porque as taboas levantadas poden provocar caídas", concluyó el alcalde de O Porriño, Alejandro Lorenzo. “Por iso, urxe acometer estas melloras. Queremos poñer en valor esta contorna natural e para iso, ademais dos proxectos que temos en marcha para o parque do río, hai que manter en boas condicións a senda peonil, tanto de limpeza como a nivel estrutural. Queremos que a veciñanza siga vivindo e disfrutando do noso río”.