A ruta festivaleira de Fest Galicia impulsada pola Xunta de Galicia celebra este 2019 a súa segunda edición con dúas novas incorporacións. Baixo o lema de “Festivais que fan camiño”, vinculado estreitamente á promoción do Xacobeo 21, a marca refórzase e incorporará dous novos festivais para chegar aos 12 eventos en toda Galicia.
Deste xeito, Cantos na Maré de Pontevedra e o Caudal Fest de Lugo súmanse aos 10 festivais que xa participaran na experiencia piloto do ano pasado: PortAmérica, Resurrection Fest, Atlantic Fest, Vive Nigrán, Sinsal SON Estrella Galicia, 17º Ribeira Sacra, SonRías Baixas, Revenidas, Festival de la Luz e WOS Festival.
A marca Fest Galicia busca crear un paraugas común de promoción e de acción conxunta dos festivais galegos para fomentar a súa exposición no exterior da comunidade, tal e como explicou á metropolitano.gal o director da Agadic, Jacobo Sutil. Pero a Xunta tamén organiza campañas de concienciación a prol da igualdade e da prevención da violencia, do uso do galego, do respecto medioambiental ou do fomento de valores positivos para a xuventude. Ao tempo, avanzarase na medición do impacto económico e social dos festivais.
Estas accións foron detalladas polo conselleiro de Cultura e Turismo, Román Rodríguez, e polas responsables do resto dos departamentos implicados de xeito transversal en FEST Galicia. Así mesmo, na presentación da nova campaña participaron os representantes dos festivais adheridos á marca, en nome dos que interviron Kin Martínez, director de PortAmérica, e Luis Campos, Codirector de Sinsal.
Tras facer un balance moi positivo da primeira edición de FEST Galicia, cunha ampla e moi participativa resposta do público dos festivais ás diferentes accións impulsadas, Román Rodríguez sinalou que as 12 citas asociadas este ano son moi diferentes en canto a formatos e propostas musicais, “pero todas teñen en común a aposta pola calidade, a singularidade e a sustentabilidade, que son á súa vez tres das claves da marca”.
A través de Fest Galicia, os festivais obteñen un apoio económico adicional ás subvencións específicas que o Goberno galego convoca cada ano para eles. En concreto, como explicou o conselleiro, este ano a convocatoria de adhesión á marca dotouse con 350.000 euros para contratos de patrocinio coas empresas organizadoras dos eventos.
Nesta contía inclúese a achega da Secretaría Xeral da Igualdade para as accións relacionadas coa difusión da súa campaña Agresión Off. Eu digo non á violencia sexual. Tamén se propoñen campañas de respecto ao medio e se instalan contedores para a separación dos residuos.
Este 2019 a Secretaría Xeral de Política Lingüística impulsará a campaña "O galego crea ambiente", que ten como obxectivo dinamizar o uso da lingua galega.
No apartado das industrias culturais, este ano avanzarase na realización de estudos de medición do impacto económico e social dos festivais, que arrancou en 2018 cos informes sobre PortAmérica, Resurrection, Sinsal, SonRías Baixas e Revenidas promovidos pola Agadic en colaboración coa Universidade de Santiago.
El Mercado de Navidad de Artesanía Alimentaria llega este viernes a Vigo. Estas son las actividades y sorteos que ofrece hasta el domingo
Vialia Vigo se prepara para acoger talentos de toda España en su Barber Battle. Una competición que promete ser todo un espectáculo
¿Crees que haces la mejor tarta casera? Ponteareas acoge una nueva edición del concurso gastronómico que busca el mejor dulce
El Concello ha abierto el plazo para que los comerciantes y artesanos se anoten al Mercado de Navidad de Gondomar. ¡Consulta aquí las fechas!
Trátase de facilitar contactos para practicar habilidades lingüísticas mediante conversas informais. Participaron 120 persoas
No Events
Puedes encontrarnos en nuestras redes sociales o, si lo prefieres, ponerte en contacto con nosotros a través de [email protected]
Saber todo lo que ocurre en Vigo y su área metropolitana es ahora más sencillo, rápido y directo gracias al nuevo servicio de alertas de WhatsApp de Metropolitano.gal
© Hansei Media SL