Un verán de festivais por toda Galicia: a ruta Fest Galicia chega aos 12 eventos

A ruta festivaleira de Fest Galicia impulsada pola Xunta de Galicia celebra este 2019 a súa segunda edición con dúas novas incorporacións. Baixo o lema de “Festivais que fan camiño”, vinculado estreitamente á promoción do Xacobeo 21, a marca refórzase e incorporará dous novos festivais para chegar aos 12 eventos en toda Galicia.

Deste xeito, Cantos na Maré de Pontevedra e o Caudal Fest de Lugo súmanse aos 10 festivais que xa participaran na experiencia piloto do ano pasado: PortAmérica, Resurrection Fest, Atlantic Fest, Vive Nigrán, Sinsal SON Estrella Galicia, 17º Ribeira Sacra, SonRías Baixas, Revenidas, Festival de la Luz e WOS Festival.

4, 5 e 6 de xullo

PortAmérica

Caldas de Reis, Pontevedra

4, 5 e 6 de xullo

3, 4, 4 e 6 de xullo

Resurrection Fest

Viveiro, Lugo

3, 4, 4 e 6 de xullo

26, 27 e 28 de xullo

Atlantic Fest

A Illa de Arousa, Pontevedra

26, 27 e 28 de xullo

19 e 20 de xullo

Vive Nigrán

Nigrán, Pontevedra

19 e 20 de xullo

18, 19, 20 e 21 de xullo

17º Ribeira Sacra

Ribeira Sacra, Lugo

18, 19, 20 e 21 de xullo

25 a 28 de xullo

Sinsal SON Estrella Galicia

Illa de San Simón, Pontevedra

25 a 28 de xullo

1, 2 e 3 de agosto

Sonrías Baixas

Bueu, Pontevedra

1, 2 e 3 de agosto

9, 10 e 11 de agosto

Revenidas

Vilaxoán de Arousa, Pontevedra.

9, 10 e 11 de agosto

6, 7 e 8 de setembro

Festival da Luz

Boimorto, A Coruña

6, 7 e 8 de setembro

11, 12, 13, 14 e 15 de setembro

WOS Festival

Santiago de Compostela, A Coruña

11, 12, 13, 14 e 15 de setembro

20 e 21 de setembro

Caudal Fest

Lugo

20 e 21 de setembro

11, 12, 13 e 14 de outubro

Cantos na Maré

Pontevedra

11, 12, 13 e 14 de outubro

A marca Fest Galicia busca crear un paraugas común de promoción e de acción conxunta dos festivais galegos para fomentar a súa exposición no exterior da comunidade, tal e como explicou á metropolitano.gal o director da Agadic, Jacobo Sutil. Pero a Xunta tamén organiza campañas de concienciación a prol da igualdade e da prevención da violencia, do uso do galego, do respecto medioambiental ou do fomento de valores positivos para a xuventude. Ao tempo, avanzarase na medición do impacto económico e social dos festivais.

Estas accións foron detalladas polo conselleiro de Cultura e Turismo, Román Rodríguez, e polas responsables do resto dos departamentos implicados de xeito transversal en FEST Galicia. Así mesmo, na presentación da nova campaña participaron os representantes dos festivais adheridos á marca, en nome dos que interviron Kin Martínez, director de PortAmérica, e Luis Campos, Codirector de Sinsal.

Tras facer un balance moi positivo da primeira edición de FEST Galicia, cunha ampla e moi participativa resposta do público dos festivais ás diferentes accións impulsadas, Román Rodríguez sinalou que as 12 citas asociadas este ano son moi diferentes en canto a formatos e propostas musicais, “pero todas teñen en común a aposta pola calidade, a singularidade e a sustentabilidade, que son á súa vez tres das claves da marca”.

A través de Fest Galicia, os festivais obteñen un apoio económico adicional ás subvencións específicas que o Goberno galego convoca cada ano para eles. En concreto, como explicou o conselleiro, este ano a convocatoria de adhesión á marca dotouse con 350.000 euros para contratos de patrocinio coas empresas organizadoras dos eventos.

Sensibilización contra a violencia sexual

Nesta contía inclúese a achega da Secretaría Xeral da Igualdade para as accións relacionadas coa difusión da súa campaña Agresión Off. Eu digo non á violencia sexual. Tamén se propoñen campañas de respecto ao medio e se instalan contedores para a separación dos residuos.

Este 2019 a Secretaría Xeral de Política Lingüística impulsará a campaña «O galego crea ambiente», que ten como obxectivo dinamizar o uso da lingua galega.

No apartado das industrias culturais, este ano avanzarase na realización de estudos de medición do impacto económico e social dos festivais, que arrancou en 2018 cos informes sobre PortAmérica, Resurrection, Sinsal, SonRías Baixas e Revenidas promovidos pola Agadic en colaboración coa Universidade de Santiago.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*