Este verán o Concello de Tui celebrará o I Campus de Fútbol Americano e Fútbol Flag nas instalacións deportivas Álvarez Durán. O campus terá lugar o sábado, 22 de xullo en horario de 1:00 a 19:00 horas, con pausa para o xantar.
Organizado polo Club Vigo Guardians, en colaboración co Concello de Tui, busca brindar unha xornada de iniciación e coñecemento deste deporte. A actividade é totalmente de balde e non é necesario contar con equipación, xa que o equipo levará os cascos e as corazas.
Dirixido a xogadores dos dous sexos, en idades a partir dos 14 anos, os interesados poden inscribirse na web www.vigoguardians.com, no facebook vigoguardians ou no número 649 676 566.
La atleta gallega se impuso a la otra gran favorita de la prueba, la italiana Francesca Tarantello, y suma un nuevo título mundial
Ourense anunció que ya ha abierto el plazo para inscribirse en la popular San Martiño. ¡Este es el precio y el plazo para anotarse!
El portugués Carlos Pinto fue el campeón en la categoría masculina, mientras que la gijonesa Guadalupe Álvarez hizo lo propio en la femenina
El alcalde acuda a Balaídos para desvelar cómo quedará el estadio municipal para que Vigo sea sede del Mundial 2030
A homenaxeada é enxeñeira principal de Sistemas no Centro Espacial Goddard da NASA
No hay eventos
Puedes encontrarnos en nuestras redes sociales o, si lo prefieres, ponerte en contacto con nosotros a través de contacto@metropolitano.gal
Saber todo lo que ocurre en Vigo y su área metropolitana es ahora más sencillo, rápido y directo gracias al nuevo servicio de alertas de WhatsApp de Metropolitano.gal
© Hansei Media SL