Denuncian que Vigo no ha renovado los coidadores de barrio, que finalizan este mes

La Oficina de Dereitos Sociais de Coia ha denunciado este martes el fin del contrato del servicio de “Coidadores de barrio” del Concello de Vigo sin que haya una renovación del mismo. La organización viguesa lamenta que el servicio finalice el 31 de octubre y denuncian que el Concello busca “parar el servicio” para “reinícialo dentro duns meses anunciándoo nunha rolda de prensa”.

A la vez que solicitan que no se suprima, “exigen” que se inicie un trabajo en los barrios de la ciudad para “dotalos de ferramentas que satisfagan as necesidades de coidados” y piden acabar con los convenios con entidades privadas para dejarlo “en mans dos servizos sociais municipais”.

A través de los "coidadores de barrio", los trabajadores acompañan a personas mayores o dependientes a realizar sus compras diarias, ir al médico o dar un paseo. La Fundación Érguete firmó un convenio de colaboración con el Concello de Vigo por 540.000 euros para prestar este servicio de acompañamiento. Un convenio que denuncian desde la ODS. “Nas Unidades de Traballo Social hai profesionais que se dedican a inserción sociolaboral que ben poderían facer unha selección transparente e ofrecer formación ás posibles ‘coidadoras de barrio’. Non precisamos convenios, nin concursos con entidades cando na administración temos xa a profesionais dedicados a estas tarefas”, aseguran.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*